7 PRIEŽASTYS PRADĖTI ŠOKTI GATVĖS ŠOKIUS

  1. Pasitikėsi savimi

Mokėjimas gerai judėti skatina žmonės labiau pasitikėti savo jėgomis ir savimi. Psichoanalitikas Vilhelmas Reichas tvirtina, kad šokiai išlaisvina žmonės iš “komforto zonos”, kurioje jie instinktyviai slepiasi ir apsisaugo nuo pasaulio. Taip pat judesiai pagal muziką duos “paslėptų emocijų išlaisvinimą” ir “teigiama kūno įvaizdžio sukūrimą”. Kas tai bebūtu. Todėl šokdamas žmogus išsilaisvina, savirealizuojasi ir nors trumpam gali būti tuo, kuo jis nori.

  1. Pamatysi pasaulį

Pasaulyje vyksta įvairiausi šokių festivaliai ir renginiai, galima vienu metų ir pasaulį pamatyti ir efektyviai praleisti laiką. Neturi pinigų pasauliniams turams? Galima pasivažinėti ir po Lietuvą – pas mus irgi vyksta šokių varžybos: Vilnius Street Battle, RISE UP, The Lord Of The Circle ir daug kitų. Tik reikia paieškoti.

  1. Tapsi patrauklesnis

Antropologas Bernarda Fink teigia, kad merginos daro išvadas apie vyro sveikatą, jėgą ir ištvermę pagal tai kaip jis šoka. Todėl vikrūs, nebijantys šokti vaikinai yra patraukliausi merginoms. Tačiau tikriausiai tą patį galima pasakyti ir apie vaikinus –  juk visada malonu stebėti gražiai šokančią merginą. Vienas svarbiausių dalykų yra tai, kad tapsi patrauklesnis pats sau, keisis ne tik tavo kūnas – jis stiprės- tačiau ir požiūris.

  1. Išsaugosi kaulus

Šokyje dažnai tenka perkėlinėti savo kūno svorį nuo vienos kojos ant kitos arba ant rankų ir tt. sudėtingesnėse pozose nei kasdieniame gyvenime. Tokia apkrova padeda sustiprinti skeletą ir mažina kaulų praradimo greitį. Kitais žodžiais, šokdamas tu apsaugoji save nuo kupros, osteoporozės ir sąnarių sutrikimų.

  1. Emociškai “pasikrausi”

Nė viena fitneso rūšys neteikia tokio malonumo ir džiaugsmo, kaip šokiai. Šokių metu organizme gaminami endorfinai – laimės hormonai, kurie teigiamai veikia žmogaus psichologinę būklę. Po treniruotės dar 30 minučių serotonino ir endorfino koncentracija yra apie 5 kartus didesnė nei prieš tai. Judėjimas pagal/su muzika pagerina nuotaiką, sumažina stresą ir stabilizuoja asmens psichoemocinę būseną.

  1. Priartėsi prie tobulo kūno

Su šokių pagalba kūnas tobulės. Reguliariai užsiimant šia veikla, jau po mėnesio savęs nepažinsi –  raumenys taps stangrus, figūra įgis ryškų kontūrą ir harmonišką išvaizdą. “Šokiai – tai dažnai sudėtingi, koordinuoti judesiai su didele apkrova (pvz. breikas)” – komentuoja fitness redaktorius Dmitrij Smirnov. “Sporto salėje, treniruojantis netaisyklingai, raumenys netaps stipresniais, tačiau bus tik kūno puošmena. o breikas treniruoja raumenis kurie dirba. Tai gera bazė bet kokiam sportui”. Šokių judesiai apkrauna didelius kūno raumenis, verčia širdį ir plaučius aktyviau dirbti. Tai atima daug energijos, kurią organizmas pirmiausia gauna iš angliavandenių, gautų iš maisto, o po užsiėmimų – iš savo riebalų. Šokių metu sunaudojama 150-700 kcal / val., priklausomai nuo judesių tempo ir sudėtingumo. Todėl šokiai yra ne tik linksmas laiko praleidimas, bet ir tikras sportas.

  1. Tapsi protingesnis

Kai mokaisi sudėtingų judesių, tu kuri naujus neuroninius junginius ir atnaujini senus. Šokio metu beveik visos smegenų dalys dirba, tuo tarpu ir smegenėlės. Kaip rezultatas šokiai – puiki Parkinsono ir silpnaprotystės profilaktika, nes gerina atmintį ir vestibulinio aparato darbą. Net ir tada, kai stebi žinomus šokio judesius, tavo smegenyse vyksta darbas, panašus į tą, kuris vyksta kai šoki pats.

Šokiai turi didelę įtaką sveikatai – gerėja laikysena, gražėja eisena. Šokėjai labiau pasitiki savimi, kompleksai išnyksta, žmogus pradeda džiaugtis gyvenimu. Šokių pamokos visada turi teigiamą poveikį ne tik kūnui, bet ir sielai.